środa, 20 marca 2019 r.  Imieniny: Joachima, Kiry, Maurycego
Wiadomości z tagiem Nvidii  RSS
GeForce Experience 3.18 z Nvidia Freestyle i Ansel RTX oraz mas� nowych filtr�w

Dodano: 19.03.2019 21:20 | 11 odsłon | 0 komentarzy


Nowe opcje dla posiadaczy Turingďż˝w. Nvidia udostďż˝pniďż˝a w sieci nowďż˝ wersjďż˝ aplikacji GeForce Expierience oznaczonďż˝ numerem 3.18, w ktďż˝rej dodano testowanďż˝ juďż˝ od jakiegoďż˝ czasu funkcjďż˝ Freestyle oraz aplikacjďż˝ Ansel RTX. Z pierwszego rozwiďż˝zania mogďż˝ skorzystaďż˝ wďż˝aďż˝ciwie wszyscy posiadacze kart GeForce, natomiast drugie odpalicie wy��cznie na GeForce’ach RTX 20.

Źródło: https:

Nvidia GeForce GTX 1650 znaleziony w bazie ECC

Dodano: 19.03.2019 18:55 | 9 odsłon | 0 komentarzy


Kolejny Turing już się zbliża. Baza danych Eurazjatyckiej Komisji Handlu jest od dłuższego czasu świetnym źródłem informacji na temat nadchodzących premier sprzętowych. Tym razem odnaleziono wpis rejestracyjny przygotowany przez firmę Gigabyte, z którego wynika, że już niedługo na rynek trafi rodzina kart GeForce GTX 1650. Jak można się spodziewać, ilość informacji na ten temat jest ograniczona, ale niedługo powinno się to zmienić.

Źródło: https:

Nvidia pokazuje Quake 2 bez Ray Traicingu i z Ray Tracingiem

Dodano: 19.03.2019 17:00 | 13 odsłon | 0 komentarzy


W trakcie konferencji GeForce Developer Conference (GDC), do prezentacji możliwości Ray Tracingu w grach komputerowych Nvidia postanowiła wykorzystać Q2VKPT, czyli kultową strzelankę Quake 2 przeniesioną do nowego API Vulkan i wzbogaconą o efekty globalnego oświetlenia dzięki wykorzystaniu Ray Tracingu. Nvidia wykorzystała Q2VKPT prezentując różni...

Źródło: feedproxy.google.com

Nvidia udostępni RayTracing na kartach z serii Pascal

Dodano: 19.03.2019 15:49 | 14 odsłon | 0 komentarzy


W trakcie konferencji GeForce Developer Conference (GDC) Nvidia poinformowała, że w kwietniu udostępni sterowniki, które dodadzą obsługę techniki DirectX Ray Tracing na kartach z serii Pascal (od GeForce GTX 1060 w górę) oraz na kartach z serii Turing pozbawionych jednostek sprzętowych RTX, czyli modeli GTX 1660 i GTX 1660 Ti. Dzięki temu, efekty ś...

Źródło: feedproxy.google.com

GeForce GTX 1650 - więcej informacji

Dodano: 19.03.2019 15:32 | 13 odsłon | 0 komentarzy


Do sprzedaży trafiła niedawno karta GeForce GTX 1660, będąca bezpośrednim następcą GeForce GTX 1060 i w odróżnieniu od niego oparta na nowszej architekturze Turing. Jak wiadomo Nvidia szykuje jeszcze jeden model z serii Turing, jakim będzie GeForce GTX 1650, którego premiera spodziewana jest w kwietniu. GeForce GTX 1650 będzie wyposażony wyposażony...

Źródło: feedproxy.google.com

Nvidia Jetson Nano - ma�y komputer dla badaczy sztucznej inteligencji

Dodano: 19.03.2019 14:59 | 9 odsłon | 0 komentarzy


Niewielka platforma o du�ych mo�liwo�ciach. Nvidia zaprezentowa�a nowy zestaw deweloperski Jetson Nano, kt�ry w za�o�eniach firmy ma by� sprz�tem dla ka�dego, kto cho� troch� interesuje si� obliczeniami zwi�zanymi ze sztuczn� inteligencj�. Urz�dzenie oferuje niez�� wydajno��, jak na komputer o tym rozmiarze, ale przede wszystkim jest naprawd� tanie, przez co mog� si� nim zainteresowa� tak�e zwykli u�ytkownicy.

Tagi: Nvidii, Naga
Źródło: https:

GDC 2019: Nvidia udostępni raytracing na wybranych kartach GeForce GTX

Dodano: 19.03.2019 13:31 | 13 odsłon | 0 komentarzy


Niespodzianka z GDC 2019. Nvidia zapowiada wprowadzenie obsługi raytracingu na wybranych kartach GeForce GTX 16 i 10. Debiut nowej funkcji już w kwietniu. Tak, jak przebąkiwano wcześniej – rdzenie RT nie są niezbędne do obsługi rozszerzenia DXR, które teoretycznie może ruszyć na każdej karcie graficznej kompatybilnej z DirectX 12. Dlatego firma z Santa Clara, jak twierdzi, robi ukłon w stronę&...

Źródło: feedproxy.google.com

Nvidia wprowadzi ray tracing na starsze GeForce'y GTX (GDC 2019)

Dodano: 19.03.2019 8:46 | 3 odsłon | 0 komentarzy


Nvidia w trakcie GDC 2019 przekazała, że wprowadza ray tracing, znany dotychczas z droższych kart GeForce RTX, na pokład starszych modeli GTX i Titan. Funkcja trafi nawet do GPU sprzed prawie trzech lat, co z pewnością cieszy. Aktualizacja sterownika, która doda wsparcie dla ray tracingu na GTX-ach, zostanie udostępniona w kwietniu.

Źródło: https:

Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce OC 8GB GDDR6 (GV-N2080WF3OC-8GC).

Dodano: 18.03.2019 23:40 | 2 odsłon | 0 komentarzy


GEFORCE RTX 2080 GAMING OC 8 GB Nowe układy GPU z serii RTX, to wprowadzenie do rozgrywki na maksymalnie realistycznym poziomie , która pozwala doświadczyć zupełnie nowych wrażeń. Model 2080 to najbardziej zaawansowana jednostka graficzna w ofercie producenta oraz najwydajniejszy procesor graficzny na rynku. Nowy chipset zapewnia 6-krotnie lepszą wydajność względem poprzedniej generacji. Zastosowanie ultraszybkich pamięci - GDDR6 pozwoliło zwiększyć przepustowość do 14-16 GB/s. Wsparcie dla technologii RayTracing sprawia, że RTX 2080, to karta graficzna oddalona o lata świetlne od obecnych standardów wirtualnej rozgrywki ARCHITEKTURA TURING Zaprojektowana i zbudowana zupełnie na nowo, aby stworzyć rewolucyjną platformę GeFroce RTX. Nowy chipset to innowacyjna hybryda znanych rozwiązań, z całkowicie nowymi technologiami z zakresu sztucznej inteligencji, programowalnego cieniowania czy ray-tracingu w czasie rzeczywistym. Turing to osiągnięcie kolejnego stadium rozwoju grafiki komputerowej. RAY-TRACING W CZASIE RZECZYWISTYM Nowa platforma GeFroce RTX wprowadza do gry absolutnie nowe rozwiązanie tworzenia wyjątkowo realistycznego oświetlenia, refleksów świetlnych czy cieni, które zapewniają niespotykany dotąd realizm w porównaniu do konwencjonalnych metod renderingu. Układy oparte o architekturze Nvidia Turing jako pierwsze na świecie gwarantują wsparcie dla ray-tracingu w czasie rzeczywistym. NOWY WYMIAR GRANIA Model RTX 2080 to przede wszystkim ponadprzeciętna wydajność, która gwarantuje płynną rozgrywkę w rozdzielczości 4K Surround. Wsparcie dla technologii współbieżności SLI pozwoli połączyć RTX 2080 ze sobą, tworząc tym samym monstrualnie wydajną konstrukcję. Nowością jest port USB typu C ze wsparciem dla VirtualLink, który pozwala na łączność ze sprzętem VR. Jedno wejście, tysiąc możliwości. PAMIĘĆ GDDR6 Najnowszy typ pamięci synchronicznej oferuje 2-krotnie wyższą przepustowość względem modeli GDDR5 i zapewnia zdecydowanie niższy pobór energii. Zmniejszenie napięcia pozytywnie wpływa na kulturę pracy karty graficznej. VR READY Obsługa urządzeń VR nigdy nie była na tak wysokim poziomie. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii udało się uzyskać najniższe opóźnienie w przesyłaniu sygnału oraz łączność plug-and-play z czołowymi zestawami VR z obsługą technologii Nvidia VRWorks dostępnymi na rynku. W rzeczywistości wirtualnej doznania audiowizualne, zjawiska fizyczne czy interakcje dotykowe będą autentycznymi przeżyciami, które zaktywizują całe ciało i umysł. Dzięki ray tracingowi w czasie rzeczywistym, w grze przedstawiającej największy konflikt w dziejach ludzkości możesz się cieszyć najnowocześniejszą i najbardziej zaawansowaną grafiką. Zobacz to na własne oczy w naszym oficjalnym zwiastunie gry Battlefield V: obsługiwanej przez układy GeForce RTX..., Cena: 3589,- zł

Źródło: https:

Nvidia prezentuje nowo�ci na GDC 2019 - Pascale z obs�ug� ray tracingu w grach

Dodano: 18.03.2019 23:34 | 17 odsłon | 0 komentarzy


Firma stawia �ledzenie promieni. Podczas GDC 2019 Nvidia ujawni�a swoje plany, dotycz�ce przede wszystkim rozwoju technik i sprz�tu zwi�zanych z ray tracingiem. Firma chwali�a si� mo�liwo�ciami swojej architektury Turing, ujawni�a nowe produkcje korzystaj�ce z ray tracingu i przede wszystkim og�osi�a, �e z mo�liwo�ci tej techniki w grach b�d� mogli skorzysta� r�wnie� w�a�ciciele kart z rodziny Pascal.

Tagi: Nvidii
Źródło: https:


Starsze wiadomości »
reklama

Copyright © 2008-2019 GazetaKomputerowa.pl - komputery i oprogramowanie, aktualności, porady, nowości  - wszelkie prawa zastrzeżone